6 Nisan 2010 Salı

Temizlik Gerçekten Önemli!

Merhaba Arkadaşlar
Bikaç gündür bişeyin farkına vardım. Ben hergün makyajımı yapmadan dışarıya adım atmayan insanlardanım. Fakat iş makyaj temizlemeye gelince makyajda gösterdiğim özeni temizlik konusunda göstermiyorum. Saymaya kalksam temizleme sütünden gece , gündüz temizleme ürünlerine kadar birçokcilt temizleme ürünü almışımdır. Bende bunlara vakit ayırmak zor gelince artık baska yollar denemeye başladım. Cilt temizleme ürünlerini duşa girmeden önce yüzüne hafif masaj yoluyla yayıyorum. Ayrıca 'saçıma bulaştı off nasıl temizliycem bunu! ' sıkıntısı da son buldu. Ilık suyla yüz gerçekten normal temizlemeden daha fazla rahatlıyor. Yani artık aldığım temizleme ürünlerinin hakkını vermeye başladım sayılır arkadaslar:D

Darısı alacağım diğer cilt temizleme ürünlerinin başına!!:))))
Kendinize güzel bakın arkadaslar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder